FORUM HAYABUSA & B-KING

Forum is closed, forum je uz zamknute.
 
DomovCalendarFAQHľadaťZoznam užívateľovUžívateľské skupinyRegistráciaPrihlásenie

Share | 
 

 Graf krutaku a vykonu.

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Graf krutaku a vykonu.   Pi apríl 24, 2009 8:59 pm

http://www.calsportbike.com/xtre/
https://www.oncycles.com/catalog.asp?department=mobileelectronics&product=8388
http://www.motovation-accessory.com.sg/index.php?act=product&id=17&a=6

konecne som nasiel grafy v "normalnych" SI jednotkach cheers




Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Pi február 19, 2010 3:58 pm

starsie supersporty s grafmi :

http://www.superbikesolutions.co.za/tech_talk.htm
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
mari



Počet príspevkov : 36
Join date : 21.03.2010

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Ne marec 21, 2010 10:48 pm

tu máš můj graf afro

Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Ne marec 21, 2010 11:56 pm

mari > a nie su tie ciary na tom tvojom grafe kusok "posunute" do hora ?
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
mari



Počet príspevkov : 36
Join date : 21.03.2010

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 12:08 am

jak posunuté Smile , je to reálnej výkon+krouťák na motoru naměřenej u renomovaný firmy, co se tim zabývá...

ono 2x Yoshimura, KNfiltr,Powercommander, Gipro Atre a vykuchaný kaťáky už s tim troche zahýbaj Shocked (no dobrá, Gipro Atre asi moc nee...:-) )
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 12:15 am

Lebo ked pises v tom svojom clanku, ze nova Busa ide kusok lepsie (na sestke zo 100 vky) , tak je to nerealne ... to by ta tvoja mala zrychlovat lepsie .
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
mari



Počet príspevkov : 36
Join date : 21.03.2010

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 12:27 am

moment, ty si zřejmě neuvědomuješ spoustu věcí a za vším vidíš jen křivku výkonu a krouťáku... Very Happy , i když je pravda, že jsem taky nečekal, že mi ujede...

No musíš si uvědomit, že za prvé je to věc úplně novýho motoru s většim vrtáním a titanovejma vnitřnostma s výkonem podobným tomu mému už v základu a za druhé nová Busa má jiný převod, 43 zubů na rozetě, oproti 40ti u staršího modelu...

a to jsem nenapsal, že měl laďáky a KN filtr...
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 12:45 am

mari> tu vykonovu krivku by som este aj zobral, ale tu krutakovu, tak to je utopia , to by si musel novu Busu "zadupat do asfaltu" titan netitan ...

na dyne ti vedia urobit krivku aku chces , priebeh nie, ale ten posun hore dole bez problemov .
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
mari



Počet príspevkov : 36
Join date : 21.03.2010

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 1:03 am

no nevim, zda to, co popisuješ bude zrovna můj případ...

Jako možný je všechno, ale já u nich ladil už asi 3x-4x(když počítám i první Busu 99) a mám těch grafů dost a to vč. jednoho, kde mám srovnání nejlepšího naměřeného výkonu u 99-ky(Powercomm,2x Viper,KN) a nynější 03-ky, kde křivky můžeš krásně porovnat...

Pochybuju, že by si dali vždy tu práci a dohledávali moje poslední měření(které bylo řádově v měsících, nebo i po roce) a pracně dorovnávali, jak ty píšeš výšku křivky... Smile , navíc jsem byl vždy u toho, tak-že by ani neměli prostor s tim něco dělat...

03-ku jsem tam měl, než jsem ji koupil, abych viděl v jakym stavu motor, řetězovka a převodovka jsou, zjistil hodnoty výkonu, krouťáku, bohatost palivové mapy a maximálky, navíc jsem prováděl měření s nandanýma a vyndanýma homologačníma vložkama ve trioválech Yoshimura a rozdíl byl neskutečných cca 7PS a krouťák podobně!!!

Poté jsem ladil s vykuchanýma kaťákama + Pow.Comm.

To vše spolu(s ohledem na čas a vývoj postupného dolazování, v horizontu jednoho roku na sebe navazuje v podobě narůstajících křivek, což jsem logicky přepokládal).

Navíc jak píšu, ta firma má celkem jméno a nemyslim si, že by měla toto zapotřebí...
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 1:22 am

Tak potom to bude v tom sprevodovani , ako pises .
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 1:26 am

Aku mas spotrebu ked ides sam a ekonomicky (to jest okolo 110 km/hod na 95 %, sem tam do 220 na kratkych usekoch)
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
mari



Počet príspevkov : 36
Join date : 21.03.2010

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 1:33 am

sám skoro nejezdím a ani se mi samotnému na Buse moc dobře (oproti srovnání , když jedu ve dvou), nejezdí...

Nevim, jestli je to tim, že jsem si na tu zátěž už tak zvykl, nebo asi nejspíš tím, že Buse je ve dvou stabilnější a zatáčky se dají paradoxně projíždět rychleji a bezpečněji...

Spotřeba, by se dalo říci , po těch úpravách, nepatrně klesla...

Nejnižší spotřebu jsem měl cca 4,8L.(ve dvou na pohodu) a nejvyšší, jestli se nepletu přes 8, možná 9L./100Km!, ale to jsem jel cca 80Km dlouhej úsek na doraz(silnice 1 třídy) a ještě si dal do toho několikrát test zrychlení a maximálky na 2-3 Km úseku...

Jinak průměrně jezdim kolem 5,5-6,5L/100Km.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Po marec 22, 2010 12:17 pm

mari > kedze sa mi nijako nezdalo, ze by GEN I mala ine sprevodovanie ako GEN II, tak som si to zistil :

GEN I



GEN II



vidime, ze maly rozdiel je jedine v sekundarnom prevode, vyrobca asi chcel zabezpecit vyzsiu zivotnost vyvodoveho kolieska (pastorok) a tak zvysil pocet zubov zo 17 na 18 a aby zachoval prevodovy pomer sekundaru, tak musel dat vacsiu rozetu , to je cely rozdiel. Je to vlastne ako by mala nova Busa o 0,7 zuba vacsiu rozetu. Myslim ze to je velmi maly rozdiel.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: Graf krutaku a vykonu.   Today at 11:30 am

Návrat hore Goto down
 
Graf krutaku a vykonu.
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» mechanicke zvysenie vykonu u TD
» 1,9 TDi strata vykonu na dialnici
» zvysenie vykonu 1.8 automat
» strata vykonu do kopca
» STRATA VYKONU

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
FORUM HAYABUSA & B-KING :: TUNING-
Prejdi na: