| Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king | |
|
|
Autor | Správa |
---|
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Po apríl 27, 2009 12:30 am | |
|
Naposledy upravil riki1 dňa Ne august 16, 2009 11:00 pm, celkom upravené 2 krát. | |
|
| |
SLUGI
Počet príspevkov : 134 Join date : 09.04.2009 Age : 53
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Po apríl 27, 2009 9:50 am | |
| ... omezovač "vypne" i GIPRO Atre ... o víkendu sem ho dal na Busu www.gipro.cz[img] [/img] | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Po apríl 27, 2009 7:26 pm | |
| A citit nejaky rozdiel v jednotke a dvojke ? | |
|
| |
SLUGI
Počet príspevkov : 134 Join date : 09.04.2009 Age : 53
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Po apríl 27, 2009 8:05 pm | |
| - riki1 napísal:
- A citit nejaky rozdiel v jednotke a dvojke ?
... jel sem jen na benzinku, kamoš co ho má říkal že na 1. - 2. - 3. - 4. je to znát, je to plynulejší než bez ... uvidím, zatím je Busa bez kapot, chtěl sem ještě měnit diody v palubovce ale u nás je nemaj a nechci čekat tak to počká | |
|
| |
SLUGI
Počet príspevkov : 134 Join date : 09.04.2009 Age : 53
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king So máj 02, 2009 8:51 pm | |
| | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Pi jún 05, 2009 9:20 pm | |
| | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king So august 15, 2009 8:12 pm | |
| | |
|
| |
prdlafka
Počet príspevkov : 376 Join date : 01.05.2009 Age : 50 Bydlisko : blava
| Predmet: neviem... Po október 19, 2009 7:18 pm | |
| ja to gipro mam ale jazdim kludne tak ani ho moc necitim aj ked ho zapnem...ale neviem, je to pre ten motor dobre??? | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Po október 19, 2009 8:10 pm | |
| Mal by si to citit hlavne v jednotke, dvojke a trojke a to pri malom plyne, by mala byt moto zivsia, pri plnom plyne rozdiel by nemal byt ziadny. Motoru by to skodit nemalo, riadiaca jednotka si mysli , ze je zaradena stale 5-ka a teda dava predstih na taku hodnotu aka je optimalna. Bez gipro ti na 1,2 a 3 pri malom plyne posuva predstih na mensi, cize nizsie vyuzitie zmesy, nizsie emisie, nizsi hluk. No a kedze nemas ukazatel rychlosti od vyroby, tak je to velmi uzitocne , to gipro | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Št november 05, 2009 3:06 pm | |
| | |
|
| |
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king Št november 05, 2009 10:07 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king | |
| |
|
| |
| Obmedzenie maximalky Hayabusa / B-king | |
|