|
| Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . | |
| | Autor | Správa |
---|
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . Ne november 01, 2009 8:01 pm | |
| Throttle valve synchronization , synchronizaciu podtlakov , treba prevadzat kazdych 12000 km. Hovorim o Hayabuse 2008. Otazka je, ci to ide aj bez Suzuki diagnostic system (SDS tool), alebo nie. Podla servisneho manualu na to treba SDS. do "dealer modu" je mozne asi dostat moto (bez specialneho spinaca) aj takto (zatial to nemam odskusane): http://www.stromtrooper.com/showthread.php?t=23622
Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:29 pm, celkom upravené 8 krát. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . Št november 05, 2009 2:57 pm | |
|
Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:31 pm, celkom upravené 2 krát. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . Po apríl 12, 2010 10:19 pm | |
|
Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:32 pm, celkom upravené 1 krát. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . Ne august 08, 2010 7:19 pm | |
| Nooo , tak uz som sem dlho nic nenapisal, tak teraz to dobehnem
Kedze uz mam najazdene 15800 km (servisny interval je 12000), konecne som sa rozhodol a prinutil sa skontrolovat a nastavit podtlaky .
Najprv som konecne otestoval, ci funguje to OBD tools for Suzuki od Healtechu. To bola ta prijemnejsia cast prace, z ktorej som nemal strach. Servisny konektor na Hayabuse je vzadu pri riadiacej jednotke, je biely (cerveny kruzok) a je zaslepeny krytkou (zlty ktuzok) , ktoru treba dat dole.
Potom zapojime jeden koniec OBD kabla do konektoru a druhy koniec do USB portu pocitaca, kde uz mame naistalovany servisny program. Zapneme zapalovanie, mozme aj nastartovat motorku ak chceme udaje pri beziacom motore . V programe klikneme na "Connect" a vidime udaje z motorky. Taka zaujimavost, mozemem z pocitaca zvysovat otacky volnobehu a motor pekne reaguje , ale po odpojeni servisneho programu otacky klesnu spat na povodne nastavene vyrobcom. Bol som tiez zvedavy, ci pocas tych 15800 km doslo k nejakemu ERRORU ale tabulka chyb bola prazdne , cize nedoslo .
Tym prijemna cast prace skoncila a musel som pristupit k tej neprijemnej, lebo som vedel, ze to bude pakaren, kedze pristup k tym podtlakovym hadickam a srobikom je velmi obtiazny (ako skoro ku vsetkemu na Hayabuse) . No a v skutocnosti to bola pakaren este vacsia , lebo som zistil, ze neviem "odtrhut" tie hadicky (cerveny kruzok) od motora, lebo srobovakom sa tam pacit nedalo, nebol pristup a tahanim som sa bal , ze ich roztrnem, tak silno drzali. Tak som sa rozhodol, ze to rozpojim v mieste tych umelohmotnych "T" - ciek (zlty kruzok) , tam to islo prekvapivo lahko.
Takze som potom hadicky z meraku (Carbtune) spojil s hadickami motora pomocou medzikusov, ktore pribalil prezieravo Anglican-vyrobca, aj ked kvoli niecomu inemu. U tretieho valca to bol zase problem, kvoli pristupu ale po asi 15 minutovom nadavani na Japoncov nestastnych som to zvladol.
Po nastartovani motora som hned videl, ze podtlaky su celkom dobre zrovnane, az na prvy valec, ktory mal nizsie hodnotu o nejake 2-3 dieliky, tak som to skrutkou nastavil (ku ktorel je tiez blby pristup) . Medzicasom uz teplota chladiacej kvapaliny prekrocila 100 stupnov (spravne je od 80 do 100) a tak program zahlasil , ze "Sorry vole error" , ale uz mi to bolo jedno , kedze uz bolo nastavene
Vypol som motor, namontoval vsetko spat, a kedze pocas nastavovania bol IAP snimac odpojeny, tak som este zmazal ERROR , ktory tym vznikol a tiez som zresetoval ISC learned value.
Zda sa mi, ze motor lepsie nabera otacky od spodu. ale mozno je to len subjektive, avsak urcite ide pekne, takze som nic nepokazil
Som veeelmi rad, ze som zvladol dalsi servisny ukon, nabuduce mi to uz pojde smelsie
Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:35 pm, celkom upravené 1 krát. | |
| | | Kweni
Počet príspevkov : 477 Join date : 23.12.2010 Age : 33 Bydlisko : Nové Zámky
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . St január 18, 2012 11:29 am | |
| takze dokopy ta to stalo 150+30€ +- ? totizto ja mam tiez 12.000km .. a po buducej sezone pravdepodobne budem mat okolo 25.000km.. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . St január 18, 2012 1:02 pm | |
| | |
| | | Sponsored content
| Predmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . | |
| |
| | | | Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov . | |
|
| Povolenie tohoto fóra: | Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
| |
| |
| Posledná téma | » FORUM JE UZ ZAMKNUTE ! FORUM IS CLOSED !Po jún 06, 2016 9:52 am pre riki1 » Viera verzus poznanie.Pi máj 13, 2016 3:27 pm pre riki1 » Gravitácia a "tmavá hmota".Ut máj 10, 2016 11:47 am pre riki1 » 3D virtuálna realita - A JE TO !St apríl 13, 2016 11:14 am pre riki1 » pancéřové hadicePi apríl 08, 2016 2:25 pm pre Přemek » Bezdrôtový prenos obrazovky smartfónu na TV, alebo projektor, "A JE TO !".Št marec 17, 2016 5:47 pm pre riki1 » Zadna pneu - vydrz.Pi február 26, 2016 1:49 pm pre Přemek » Ako sa svetlo dokáže širiť rovnakou rýchlosťou voči každému , alebo keď budúcnosť nastane skôr ako minulosť.Po február 08, 2016 1:04 pm pre riki1 » Prva jazda roku 2016.So február 06, 2016 3:50 pm pre riki1 |
|