Přestavba vyjde na 8500Kč i s jednotkou. Budou to nastavovat na míru i s brzdou.
Bude tam i čidlo na teplotu chladící kapaliny a tím se přizpůsobuje jednotka vůči teplotě motoru. Je tím zajištěno startování za všech podmínek.
Jinak je to zpětně kompatibilní, je jedno zda pojedeš na čistý E85 nebo n95 nebo mix.
Akorát mám strach z toho, že když začne se něco dít s motorem a dám to do servisu tak si s tím nebudou vědět rady kde je problém atd.. zda to dělá jednotka nebo něco jiného a vůbec nebudou moct diagnostikovat na e85 - protože budou dostávat jiné hodnoty.
Koukal jsem se nyní na loňské ceny e85 a šla i na 30kč to znamená jak přejde n95 na 42kč tak i e85 vleza na 35 a bude to o ničem.
Jinak co jsem se dočetl na Hayabusa.org tak lze tankovat e85 ale ředit 2:3 nebo větší poměr pro benzín. Oni to mají v cizině jednoduší můžou tankovat "e30,e50,e70,e85,e100"
kdy třeba e50 je z 50% n95.
Vyprdnu se na to, když tak jedině budu ředit. Při tom se ani spotřeba nezvedne a reakce na plyn je rychlejší.
Kweni: dík za rozbor