| | Graf krutaku a vykonu. | |
| | Autor | Správa |
---|
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Graf krutaku a vykonu. Pi apríl 24, 2009 8:59 pm | |
| | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Pi február 19, 2010 3:58 pm | |
| | |
| | | mari
Počet príspevkov : 36 Join date : 21.03.2010
| | | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Ne marec 21, 2010 11:56 pm | |
| mari > a nie su tie ciary na tom tvojom grafe kusok "posunute" do hora ? | |
| | | mari
Počet príspevkov : 36 Join date : 21.03.2010
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 12:08 am | |
| jak posunuté , je to reálnej výkon+krouťák na motoru naměřenej u renomovaný firmy, co se tim zabývá... ono 2x Yoshimura, KNfiltr,Powercommander, Gipro Atre a vykuchaný kaťáky už s tim troche zahýbaj (no dobrá, Gipro Atre asi moc nee...:-) ) | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 12:15 am | |
| Lebo ked pises v tom svojom clanku, ze nova Busa ide kusok lepsie (na sestke zo 100 vky) , tak je to nerealne ... to by ta tvoja mala zrychlovat lepsie . | |
| | | mari
Počet príspevkov : 36 Join date : 21.03.2010
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 12:27 am | |
| moment, ty si zřejmě neuvědomuješ spoustu věcí a za vším vidíš jen křivku výkonu a krouťáku... , i když je pravda, že jsem taky nečekal, že mi ujede... No musíš si uvědomit, že za prvé je to věc úplně novýho motoru s většim vrtáním a titanovejma vnitřnostma s výkonem podobným tomu mému už v základu a za druhé nová Busa má jiný převod, 43 zubů na rozetě, oproti 40ti u staršího modelu... a to jsem nenapsal, že měl laďáky a KN filtr... | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 12:45 am | |
| mari> tu vykonovu krivku by som este aj zobral, ale tu krutakovu, tak to je utopia , to by si musel novu Busu "zadupat do asfaltu" titan netitan ...
na dyne ti vedia urobit krivku aku chces , priebeh nie, ale ten posun hore dole bez problemov . | |
| | | mari
Počet príspevkov : 36 Join date : 21.03.2010
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 1:03 am | |
| no nevim, zda to, co popisuješ bude zrovna můj případ... Jako možný je všechno, ale já u nich ladil už asi 3x-4x(když počítám i první Busu 99) a mám těch grafů dost a to vč. jednoho, kde mám srovnání nejlepšího naměřeného výkonu u 99-ky(Powercomm,2x Viper,KN) a nynější 03-ky, kde křivky můžeš krásně porovnat... Pochybuju, že by si dali vždy tu práci a dohledávali moje poslední měření(které bylo řádově v měsících, nebo i po roce) a pracně dorovnávali, jak ty píšeš výšku křivky... , navíc jsem byl vždy u toho, tak-že by ani neměli prostor s tim něco dělat... 03-ku jsem tam měl, než jsem ji koupil, abych viděl v jakym stavu motor, řetězovka a převodovka jsou, zjistil hodnoty výkonu, krouťáku, bohatost palivové mapy a maximálky, navíc jsem prováděl měření s nandanýma a vyndanýma homologačníma vložkama ve trioválech Yoshimura a rozdíl byl neskutečných cca 7PS a krouťák podobně!!! Poté jsem ladil s vykuchanýma kaťákama + Pow.Comm. To vše spolu(s ohledem na čas a vývoj postupného dolazování, v horizontu jednoho roku na sebe navazuje v podobě narůstajících křivek, což jsem logicky přepokládal). Navíc jak píšu, ta firma má celkem jméno a nemyslim si, že by měla toto zapotřebí... | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 1:22 am | |
| Tak potom to bude v tom sprevodovani , ako pises . | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 1:26 am | |
| Aku mas spotrebu ked ides sam a ekonomicky (to jest okolo 110 km/hod na 95 %, sem tam do 220 na kratkych usekoch) | |
| | | mari
Počet príspevkov : 36 Join date : 21.03.2010
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. Po marec 22, 2010 1:33 am | |
| sám skoro nejezdím a ani se mi samotnému na Buse moc dobře (oproti srovnání , když jedu ve dvou), nejezdí...
Nevim, jestli je to tim, že jsem si na tu zátěž už tak zvykl, nebo asi nejspíš tím, že Buse je ve dvou stabilnější a zatáčky se dají paradoxně projíždět rychleji a bezpečněji...
Spotřeba, by se dalo říci , po těch úpravách, nepatrně klesla...
Nejnižší spotřebu jsem měl cca 4,8L.(ve dvou na pohodu) a nejvyšší, jestli se nepletu přes 8, možná 9L./100Km!, ale to jsem jel cca 80Km dlouhej úsek na doraz(silnice 1 třídy) a ještě si dal do toho několikrát test zrychlení a maximálky na 2-3 Km úseku...
Jinak průměrně jezdim kolem 5,5-6,5L/100Km. | |
| | | riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
| | | | Sponsored content
| Predmet: Re: Graf krutaku a vykonu. | |
| |
| | | | Graf krutaku a vykonu. | |
|
| Povolenie tohoto fóra: | Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
| |
| |
| Posledná téma | » FORUM JE UZ ZAMKNUTE ! FORUM IS CLOSED !Po jún 06, 2016 9:52 am pre riki1 » Viera verzus poznanie.Pi máj 13, 2016 3:27 pm pre riki1 » Gravitácia a "tmavá hmota".Ut máj 10, 2016 11:47 am pre riki1 » 3D virtuálna realita - A JE TO !St apríl 13, 2016 11:14 am pre riki1 » pancéřové hadicePi apríl 08, 2016 2:25 pm pre Přemek » Bezdrôtový prenos obrazovky smartfónu na TV, alebo projektor, "A JE TO !".Št marec 17, 2016 5:47 pm pre riki1 » Zadna pneu - vydrz.Pi február 26, 2016 1:49 pm pre Přemek » Ako sa svetlo dokáže širiť rovnakou rýchlosťou voči každému , alebo keď budúcnosť nastane skôr ako minulosť.Po február 08, 2016 1:04 pm pre riki1 » Prva jazda roku 2016.So február 06, 2016 3:50 pm pre riki1 |
|