Zatila som len namontoval K&N vzduchovy filter , motorka s nim lahsie dycha , ale nie je to nejake vyrazne zvysenie krutaku alebo vykonu od spodu.
Je to sposobene "SUZUKI TIMING RETARD" , ktore odstranim pomocou X-TRE , kedze 2008-cka uz ma ukazatel zaradenej rychlosti (inak by som pouzil GIPRO). Potom to bude asi viac poznat a Busa zacne byt "nebezpecna" . Ale az na buduci rok
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
Predmet: Re: Moj tuning - riki1 Po október 05, 2009 9:41 pm
Predmet: Re: Moj tuning - riki1 St február 24, 2010 7:34 pm
Rozhodol som sa , ze zatial nebudem nic "tuningovat" , lebo TRE je vlastne mozne nahradit plnym pridanim plynu a dalej to preprogramovanie riadiacej jednotky vyzsie uvedenym ECUeditorom ma zase tu nevyhodu, ze sa stratia tie palivove mapy pre rozne podmienky a nahradia sa vsetky jednou, tou ktoru si naprogramujeme a to je podla mna skoda.
Andrej1300
Počet príspevkov : 21 Join date : 18.10.2009
Predmet: Re: Moj tuning - riki1 St február 24, 2010 11:53 pm
Dynojet ponúka k powercommanderu aj "Multi-Function Hub" má veľa rôznych funkcii, ale aj možnosť prepínania medzi palivovými mapami. Predávajú k tomu aj origoš prepínač.
Nesiel som do toho, lebo podla mna to nema zmysel, ked chcem plny vykon, tak pridam viac plynu a je to. Ono to totiz iba odstranuje timing retard, ked nepridas viac ako polovicu plynu, takze pri mensom plyne sa ti moze javit moto ako silnejsia a mozno aj plynulejsi zaber. A potom este odstranuje obmedzenie maximalky, kedze si Hayabusa stale mysli, ze mas zaradenu 5-ku.
já vím jak to funguje:) a nemyslim si že to nemá smysl, přidávat plný plyn, kord na Hayabuse ,se mi nezdá, jako rozumnej počin :-)
Měl jsem to na předešlé Buse a byl jsem spokojen...
Kweni
Počet príspevkov : 477 Join date : 23.12.2010 Age : 33 Bydlisko : Nové Zámky
Predmet: Re: Moj tuning - riki1 Št august 29, 2013 4:30 am
Počuj riki, aké máš maximálne otáčky na svojej Hayabusi ?
Ja mám +- 11.250 a teraz neviem či to má byť ten slávny obmedzovač alebo proste to sú max otáčky a basta
Prečo sa pýtam ? Lebo toto video ..
riki1 Admin
Počet príspevkov : 813 Join date : 06.04.2009
Predmet: Re: Moj tuning - riki1 Št august 29, 2013 10:47 am
Neviem ake mam max otacky, lebo ja som asi max tocil do 11000 pri jazde, v neutrali nikdy neskusam max otacky. Max otacky nie su tie, ked ti zasvieti kontrolka. Ak dosiahnes obmedzovac a stale drzis plyn, tak sa to ozyva takym rychlym prerusovanim, "vibrovanim" zvuku motora, myslim.
Max otacky nie su ani tie, ked uz zasahuje obmedzovac, su dane konstrukciou motora. Ak je motor v dobrom stave (teda dokaze tocit do maxima) , tak su to otacky, ked sa uz piest dotkne otvoreneho ventilu, lebo uz zatvaracie pruziny nestihaju ten ventil zatvorit a vtedy sa vacsinou motor uz poskodi. Je mozne dat ale silnesie pruziny ...