FORUM HAYABUSA & B-KING

Forum is closed, forum je uz zamknute.
 
DomovCalendarFAQHľadaťZoznam užívateľovUžívateľské skupinyRegistráciaPrihlásenie

Share | 
 

 Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   Ne november 01, 2009 8:01 pm

Throttle valve synchronization , synchronizaciu podtlakov , treba prevadzat kazdych 12000 km. Hovorim o Hayabuse 2008. Otazka je, ci to ide aj bez Suzuki diagnostic system (SDS tool), alebo nie. Podla servisneho manualu na to treba SDS.

do "dealer modu" je mozne asi dostat moto (bez specialneho spinaca) aj takto (zatial to nemam odskusane):

http://www.stromtrooper.com/showthread.php?t=23622


Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:29 pm, celkom upravené 8 krát.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   Št november 05, 2009 2:57 pm


http://www.hayabusa.org/forum/gen-ii-busa-information/108992-sds-software-gen-iis.html


Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:31 pm, celkom upravené 2 krát.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   Po apríl 12, 2010 10:19 pm

Novinka namiesto SDS :

http://healtech-electronics.de/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=56&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1


Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:32 pm, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   Ne august 08, 2010 7:19 pm

Nooo , tak uz som sem dlho nic nenapisal, tak teraz to dobehnem  Smile  

Kedze uz mam najazdene 15800 km (servisny interval je 12000), konecne som sa rozhodol a prinutil sa skontrolovat a nastavit podtlaky .

Najprv som konecne otestoval, ci funguje to OBD tools for Suzuki od Healtechu. To bola ta prijemnejsia cast prace, z ktorej som nemal strach.
Servisny konektor na Hayabuse je vzadu pri riadiacej jednotke, je biely (cerveny kruzok) a je zaslepeny krytkou (zlty ktuzok) , ktoru treba dat dole.


Potom zapojime jeden koniec OBD kabla do konektoru a druhy koniec do USB portu pocitaca, kde uz mame naistalovany servisny program. Zapneme zapalovanie, mozme aj nastartovat motorku ak chceme udaje pri beziacom motore . V programe klikneme na "Connect" a vidime udaje z motorky. Taka zaujimavost, mozemem z pocitaca zvysovat otacky volnobehu a motor pekne reaguje , ale po odpojeni servisneho programu otacky klesnu spat na povodne nastavene vyrobcom.
Bol som tiez zvedavy, ci pocas tych 15800 km doslo k nejakemu ERRORU ale tabulka chyb bola prazdne , cize nedoslo .

Tym prijemna cast prace skoncila a musel som pristupit k tej neprijemnej, lebo som vedel, ze to bude pakaren, kedze pristup k tym podtlakovym hadickam a srobikom je velmi obtiazny (ako skoro ku vsetkemu na Hayabuse) . No a v skutocnosti to bola pakaren este vacsia , lebo som zistil, ze neviem "odtrhut" tie hadicky (cerveny kruzok) od motora, lebo srobovakom sa tam pacit nedalo, nebol pristup a tahanim som sa bal , ze ich roztrnem, tak silno drzali. Tak som sa rozhodol, ze to rozpojim v mieste tych umelohmotnych "T" - ciek (zlty kruzok) , tam to islo prekvapivo lahko.


Takze som potom hadicky z meraku (Carbtune) spojil s hadickami motora pomocou medzikusov, ktore pribalil prezieravo Anglican-vyrobca, aj ked kvoli niecomu inemu. U tretieho valca to bol zase problem, kvoli pristupu ale po asi 15 minutovom nadavani na Japoncov nestastnych som to zvladol.

Po nastartovani motora som hned videl, ze podtlaky su celkom dobre zrovnane, az na prvy valec, ktory mal nizsie hodnotu o nejake 2-3 dieliky, tak som to skrutkou nastavil (ku ktorel je tiez blby pristup) . Medzicasom uz teplota chladiacej kvapaliny prekrocila 100 stupnov (spravne je od 80 do 100) a tak program zahlasil , ze "Sorry vole error" , ale uz mi to bolo jedno , kedze uz bolo nastavene  Smile

Vypol som motor, namontoval vsetko spat, a kedze pocas nastavovania bol IAP snimac odpojeny, tak som este zmazal ERROR , ktory tym vznikol a tiez som zresetoval ISC learned value.

Zda sa mi, ze motor lepsie nabera otacky od spodu. ale mozno je to len subjektive, avsak urcite ide pekne, takze som nic nepokazil  Laughing

Som veeelmi rad, ze som zvladol dalsi servisny ukon, nabuduce mi to uz pojde smelsie  cheers




Naposledy upravil riki1 dňa Št máj 07, 2015 12:35 pm, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
Kweni



Počet príspevkov : 477
Join date : 23.12.2010
Age : 25
Bydlisko : Nové Zámky

OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   St január 18, 2012 11:29 am

takze dokopy ta to stalo 150+30€ +- ? totizto ja mam tiez 12.000km silent .. a po buducej sezone pravdepodobne budem mat okolo 25.000km..

Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.youtube.com/user/jawadandy
riki1
Admin


Počet príspevkov : 813
Join date : 06.04.2009

OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   St január 18, 2012 1:02 pm

150 + http://www.carbtune.com/
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.riki1.eu
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .   Today at 4:48 pm

Návrat hore Goto down
 
Throttle valve synchronization , synchronizacia podtlakov .
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
FORUM HAYABUSA & B-KING :: PORADNA-
Prejdi na: